Presentació


Hola a tots i totes estudiants de Psicopedagogia, em dic Mireia Gascón, tinc 36 anys i visc a L’Hospitalet. Actualment treballo en una escola bressol pública de Barcelona, és una feina que m’apassiona i que gaudeixo amb molta il.lusió i entusiasme dia rere dia.
Després d’uns anys retirada de la UOC per raons personals (he tingut una nena), he decidit reemprendre i acabar Psicopedagogia amb els últims crèdits que em manquen que són els Practicums.
Les  pràctiques, les duré a terme a la Ludoteca Olzinelles de Barcelona, ja us aniré explicant la meva funció.
Espero poder anar compartint experiències i coneixements mitjançant els nostres blogs. Bon Semestre!!

Comentarios

Entradas populares de este blog

Entrada i registre dels infants a la Ludoteca

Taller de Xapes

Fitxes dels jocs de taula